فایل ترجمه

مرجع دانلود مقالات و فایل های ترجمه شده

فایل ترجمه

مرجع دانلود مقالات و فایل های ترجمه شده

ترجمه مقاله شناخت ریسک و بازده، مدل CAPM و مدل سه عاملی فاما فرنچ

عنوان انگلیسی مقاله: Understanding Risk and Return, the CAPM, and the Fama-French Three-Factor Model
عنوان فارسی مقاله: شناخت ریسک و بازده ، مدل قیمت گذاری اموال سرمایه ای و مدل سه عاملی فاما فرنچ 
دسته: اقتصاد - حسابداری
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 27
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
ریسک و بازده:
مفهوم عمومی: انتظار بازده بالاتر داشتن مستلزم پذیرش ریسک بیشتر است.
بسیاری از سرمایه گذاران به این نکته توجه دارند که پذیرش ریسک بالاتر برای دریافت بازده های بالاتر الزامی است. در این مقاله ما دو مدل مهم را برای توضیح این رابطه بکار گرفته وآنها را توضیح می دهیم. آنگاه توضیح خواهیم داد که چگونه این ابزارها می توانند بوسیله سرمایه گذاران برای ارزیابی داراییهایی همانند اوراق قرضه مورد استفاده قرار گیرند.
چرا باید شرکتهای با ریسک بالاتر درآمدهای بالاتری هم داشته باشند ؟ مسلمً یک سرمایه گذار به ازای پذیرش ریسک بالاتر ، نیاز به بازده پیش بینی شده بالاتری دارد. و ما در واقع این ارتباط را با بررسی بازده های بلند مدت تاریخی سهام، اوراق قرضه و داراییهای با ریسک کمتر ، همانگونه که در اولین نمودار آمده است ، مشاهده می کنیم.
برای درک این مطلب ، فرض کنید که یک سرمایه گذاری که پیش بینی شده است یک میلیون دلار را بطور مستمر و سالانه ایجاد کند ، انجام گرفته است. یک فرد برای یک چنین دارایی چقدر حاضر است بپردازد؟ پاسخ به نامشخص بودن یا ریسک پذیری گردش وجوه نقد بستگی دارد. با مشخص بودن کامل شرایط که در آن گردش وجوهخ نقد بهنگام قرارداد کاملاض مشخص می شود ، یک سرمایه گذار دارایی را با نرخ بدون ریسک در نظر خواهد گرفت . همچنانکه میزان نا مشخصی افزایش می یابد ،بازده مورد نیاز برای جبران ریسک افزایش می یابد و در نتیجه در قیمت پایینتری سرمایه گذار مایل به سرمایه گذاری است ، زیرا ریسک بالاتر مستلزم دادن تخفیف است.
بعلاوه اقتصاد دانان فرض می کنند که سرمایه گذاران ریسک گریز هستند ، به این معنا که آنها حاضرند از بخشی از بازده چشم پوشی کنند ( و حتی حاضرند کمتر از ارزش فعلی بازده آتی پیش بینی شده را دریافت کنند ) تا ریسک را کاهش دهند. اگر این فرض درست باشد،انتظار داریم سرمایه گذاران برای جبران ریسک اضافی پذیرفته شده بواسطه نگهداری داراییهای ریسک پذیرتر ، بازده بیشتری را تقاضا کنند.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

ترجمه مقاله تاثیر مدیریت منابع انسانی الکترونیک به اثربخشی HRM

عنوان انگلیسی مقاله: The contribution of e-HRM to HRM effectiveness Results from a quantitative study in a Dutch Ministry
عنوان فارسی مقاله: کمک مدیریت منابع انسانی الکترونیک به اثربخشی مدیریت منابع انسانی
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 14
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف: هم سازمانهای انتفاعی و هم سازمان های غیر انتفاعی در حال جایگزین کردن فعالیت های مدیریت منابع انسانی با ابزار های مدیریت منابع انسانی وب محور هستند. مدیریت منابع انسانی الکترونیک از سال 1990 تا به حال مورد توجه قرار گرفته است. هدف این مقاله بررسی این موضوع است که ببیند آیا این برای سازمان مفید است یا خیر؟
طراحی/روش شناسی /نگرش: این مطالعه در وزارتخانه کار داخلی در هلند هدایت می شد در حالی که مدیریت منابع انسانی الکترونیک در فرم تقاضانامه خودسرویسی کارمندان وارد شده بود.
یافته ها: این مطالعه نشان می دهد که برآورد افراد از اجرای مدیریت منابع انسانی الکترونیک بر اثر بخشی مدیریت منابع انسانی استراتژیک و فنی موثر است.این خصوصاً در درک کیفی از محتوا و ساختار اجرای مدیریت منابع انسانی الکترونیک مهم است که اثری مثبت روی اثر بخشی مدیریت منابع انسانی استراتژیک و فنی دارد.
محدودیت های پژوهش :این مشکل است که نتایج پژوهشی که فقط در داخل یک سازمان انجام شده تعمیم بدهیم.
مفاهیم کاربردی : انتظار داریم که با کاربرد مدیریت منابع انسانی الکترونیک هزینه ها کاهش داده شود، بهبود بخشیده شود در خدمات کارکنان وفضای اداره منابع انسانی یک شریک استراتژیک شود.
اصلیت/ ارزش : عرصه ای که این مطالعات روی آن تمرکز دارد پژوهش های آکادمیک وسیعی ندارد.
کلیدواژه: مدیریت منابع انسانی، شبکه جهانی، آموزش کامپیوترمحور، هلند
مقدمه:
مدیریت منابع انسانی الکترونیک کاربرد تکنولوژی های وب محور برای سیاست ها و اقدامات مدیریت منابع انسانی است که در داخل زندگی سازمانی رشد کرده است. تعدادی ادعا می کنند و شرح می دهند مزایای مدیریت منابع انسانی الکترونیک را اما اثبات علمی این مزایا  کاری بس مشکل است.مدارک روشنی برای پاسخ به سوالاتی مانند اینکه آیا مدیریت منابع انسانی الکترونیک به اثر بخشی مدیریت منابع انسانی کمک می کند وجود ندارد. از سازمان های مشاوره ای گرفته تا آکادمی ها دارند اولین تلاشهای پی‌گیر را برای رسیدن به این که آیا تلاش ها در برقراری مدیریت منابع انسانی الکترونیک به نتایج مورد انتظار منجر می شود یا خیر،اما این ارزیابی ها گرایش دارد به یک فضای بی هدف و در گیر شدن آکادمی ها در مبحث خیلی جدید است و هنوز به جوابهای منظمی منجر نشده است .

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

ترجمه مقاله بازده سهام قیمت گذاری شده در بازار های نوظهور

عنوان انگلیسی مقاله: Pricing emerging market stock returns: An update
عنوان فارسی مقاله: بازده سهام قیمت گذاری شده در بازارهای نوظهور
دسته: اقتصاد - حسابداری
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 19
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این مقاله چگونگی تاثیرگذاری مدل های جهانی بر قیمت گذاری متقابل بازده سهام در بازارهای نوظهوردر سالهای اخیر رامورد بررسی قرار می دهد. ما از آزمون کان استفاده کردیم.نتایج ما نشان می دهد که مدلهای شرطی و عوامل ارزی عملکرد بهتری نسبت به مدلهای غیر شرطی و مدلهای تک عاملی داشته و تفاوت هایی درمدلها در مجموعه دو دوره از داده های ما وجود دارد. پیامد مهم این مقاله برای سرمایه گذاران بین المللی این است که هیچ یک از نتایج ما هنگامی که ما به صورت نادرست به تخصیص مدل وهمچنین استفاده از مدلهای جایگزین که خصوصا برای تکمیل مدلCAPM استفاده می کنیم ،اهمیت ندارد .
کلمات کلیدی: بازارهای نوظهور، قیمت گذاری دارایی های سرمایه ای
1. مقدمه
سهام بازارهای نوظهور(EM)،در مطالعات اخیر به عنوان بازارهایی با بازده متوسط به بالا اما ارتباط کم با بازارهای توسعه یافته مشخص شده اند اما  توانایی خود را برای بهبود کارایی در میانگین واریانس برای سرمایه گذارانی که به دنبال تنوع پرتفولیو هستند را ارتقا داده اند. به هرحال برای کاهش عدم اطمینان سرمایه گذاری، ریسک و بازده در یک خط همراه با توسعه بازار قرار دارند.این مقاله آزمایش می کند که چگونه مدلهای جهانی در قیمت گذاری بازده سهام بازارهای نوظهور در دوره آزادسازی اخیر و در دودوره پیاپی در داده های ما موثر بوده اند.مطالعات انجام شده در بازارهای توسعه یافته شواهدی در حمایت از مدل جهانی قیمت گذاری دارایی ها است. آنها فهمیدند که دربازارهای نوظهور حمایت کمتری ازپیش بینی کننده های جهانی ریسک وجود دارد. بیکرت و هاروی یک افزایش در ارتباط بین بازارهای نوظهور و توسعه بازارهای سرمایه ، در دوره پس از آزادسازی یافتند. آنها نشان دادند که بتا بازارهای نوظهور همراه پرتفولیو جهانی قبل و بعدازآزادسازی به طور متوسط ، دوونیم افزایش داشته است، که نشان دهنده افزایش قابل ملاحظه حساسیت بازارهای نوظهور برای ریسک بازار جهانی می باشد

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

ترجمه مقاله خزش غیر خطی و تحلیل کمانش کم عمق : پوسته کروی

عنوان انگلیسی مقاله: NONLINEAR CREEP BUCKLING ANALYSIS OF INITIALLY IMPERFECT SHALLOW SPHERICAL SHELLS
عنوان فارسی مقاله: خزش غیر خطی و تحلیل کمانش کم عمق: پوسته کروی ناقص
دسته: مکانیک - عمران
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 33
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
تغییر شکل خزش و کمانش بار خزش برای پوسته کروی متقارن کم عمق بدون عیب و نقض اولیه باشد. برای خزش غیر خطی، هر دو کرنش سخت شدن و زمان سخت شدن جزء قوانین تجزیه و تحلیل می باشد. نتایج نشان می دهد که بازده کرنش سختی بهتر از زمان سخت شدن می باشد. نتایج همچنین نشان می دهد که نقض اولیه نقش مهمی در کاهش خزش کمانش بار بازی می کند. هنگامی که با داده های تجربی نمونه آزمایش مقایسه می شود. دیده می شود که حرکت بسیار کوچکی به سمت کرویت مشاهده می شود. که به منظور یک پیش بینی رضایت بخش در هر دو خزش کمانش بار و خزش تغییر شکل است. علاوه براین به طور کامل تجزیه و تحلیل باید براساس یک مدل خزش ریاضی باشد. که شامل خزش اولیه، ثانویه و خزش سوم می باشد. 
مقدمه :
به خوبی شناخته شده است که ساختار دیواره نازک مواد در اثر تغییر شکل ناشی از خزش در راستای وجود بارهای ثابت در زمان کافی بوده است. برای پوسته کروی یکنواخت وقتی بارگذاری انجام می شود. آن به زمان بستگی داشته و شکست بستگی به طور زمان دارد. زمان به عنوان عامل شکست نیز می تواند نام گذاری شود چرا که خزش در زمان مشخص در حین اعمال بار بوده و شکست ساختار اتفاق می افتد. محاسبه بار همراه با تغییر شکل خزش برای پوسته کروی کم عمق متقارن دلیل اصلی تحقیق زیر می باشد.
عنصر کلیدی درگیر در تجزیه و تحلیل خزش ناشی از کمانش انتخاب معادلات ساختاری برای توصیف رفتار خزش مواد می باشد. انتخاب مناسب باید یک تقریب خوب برای آزمون ارائه دهد. اگر معادلات فوق تنها نشان دهنده خزش ثانویه بتشند یک رابطه خطی بین کرنش خزش و تابع زمان به وجود خواهد آمد. و روش راه حل های مقابله با این وضعیت بسیار آسان است. از سوی دیگر معادله اگر خزش اول و یا سوم را نشان دهد. نتایج به صورت غیر خطی خواهد بود. دو روش به طور گسترده جهت رسیدگی به این موضوع تصویب شده است.  یکی وضعیت زمان سخت شدن و دیگری قوانین کرنشی سختی است. به طور کلی پیش بینی در این دو براساس روش های کاملا متفاوت بوده و انتخاب بین آنها باید در مقایسه پیش بینی های خود با داده های تجربی خود دارد. یکیدیگر از عناصر کلیدی عیوب اولیه است. که در بسیاری از مواقع به طور مستقیم منجر به عدم دقت در فرآیند تولید می شود. نشان داده شده است. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

ترجمه مقاله هدایت پرسرعت پرتو با آرایه‌های لیزری حفره عمودی مرحله‌ای

عنوان انگلیسی مقاله: high Speed Beam Steering with Phased Vertical Cavity Laser Arrays
عنوان فارسی مقاله: هدایت پرسرعت پرتو با آرایه‌های لیزری حفره عمودی مرحله‌ای
دسته: الکترونیک
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 11
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
+ همراه با فایل ترجمه شده به صورت پاورپوینت و ورد
_______________________________________
چکیده ترجمه:
ما ثابت می‌کنیم که هدایت پرتو الکترونیکی با استناد از آرایه‌های لیزر حفره عمودی در ثبت پرسرعت (104010 درجه / ثانیه) و حساسیت موجود (میکروآمپر 100 / درجه 2/1) می‌باشد. مرحله مربوطه و ارتباط مابین اجزاء آرایه با یک روش انتشار فرانهوفر استخراج می‌شوند. طیف مصمم فضایی و پویای هدایت پرتو نیز تحلی شده‌اند. اثرات حرارت ـ چشمی برای تسلط بر مکانیزم تغییر فاز در هدایت کم سرعت یافت شده است در حالی که تغییرات الکترونیک در شاخص در سرعت بالاتر تسلط می‌یابند. (  مگاهرتز)
کلمات شاخص: هدایت پرتو، آرایه‌های مرحله‌ای، آرایه‌های لیزری نیمه‌هادی، لیزرهای نیمه‌هادی
1ـ مقدمه
فناوری آرایه مرحله‌ای نوری به دلیل پیمان سرعت بهتر، کارایی، دقت، کارایی و قابلیت اعتماد بیشتر از روش‌های هدایت پرتو مکانیکی استاندارد مطلوب بوده‌اند [1و2]. کاربرد این فناوری یعنی تعویض فیبر، ارتباطات فضا آزاد، و ردیاب لیزر به تنوع گوناگونی روش‌های استفاده شده است که معمولاً قابل طبقه‌بندی به روش‌های مستمر و گسسته می‌باشد. مادامی که آرایه‌های مرحله‌ای نوری از کریستال‌های مایع استفاده می‌کنند، برجسته‌ترین هدایت مستمر [3و2] روش‌های جایگزین مثل سیستم‌های میکروالکترومکانیکی [5و4]، ساینده سطح electrtowetting، [7] راهنمای موج [10-8]، حذف کنندگان لبه [11] و لیزرهای حذف کننده سطح حفره‌ای عمودی (VCSELs) [13و12] هستند.
در بین چندمین شکل شایسته برای هدایت پرتور نوری، سرعت هنوز هم یک فاکتور محدود کننده برای کاربردهایش مثل رادار لیزری است. با وجود اینکه روش‌های مکانیکی به وضوح محدودیت‌های داخلی دارند، حتی پرسرعت‌ترین روش‌هایی که از کریستال‌های مایع استفاده می‌کنند محدود به سرعت زیر 10 کیلوهرتز هستند [14و15]. هدایت پرتو بالاتر از رژیم KHz فقط پرتوهای نمایان قبلی با فناوری ساینده و هادی موج را دارند زیرا، بیشتر از اعتماد بر تغییرات مکانیکی و گرمایی، تغییرات شاخص با این روش در زمینه برق یا جریان قابل اعتمادتر هستند [10و8] [17-16]. اما، توسعه این روش‌ها به دو بعد اغلب سمت راست و نیاز به ترتیب دادن همکاری با کنترل بازخورد [8] داشته و هدایت کننده به سمت انتشار فضای آزاد نبوده [16-10] و یا از کارائی پایین رنج می‌برند. [7]

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید