فایل ترجمه

مرجع دانلود مقالات و فایل های ترجمه شده

فایل ترجمه

مرجع دانلود مقالات و فایل های ترجمه شده

ترجمه مقاله تاثیرات تمرینات ورزشی بر روی لیپیدها و لیپوپروتئین های خون در کودکان و نوجوانان

ترجمه مقاله تاثیرات تمرینات ورزشی بر روی لیپیدها و لیپوپروتئین های خون در کودکان و نوجوانان در 10 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی
دسته بندی پزشکی
بازدید ها 5
فرمت فایل doc
حجم فایل 223 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 10
ترجمه مقاله تاثیرات تمرینات ورزشی بر روی لیپیدها و لیپوپروتئین های خون در کودکان و نوجوانان

فروشنده فایل

کد کاربری 11286
کاربر

ترجمه مقاله تاثیرات تمرینات ورزشی بر روی لیپیدها و لیپوپروتئین های خون در کودکان و نوجوانان در 10 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی






عنوان انگلیسی مقاله : Effects of Exercise Training on Blood Lipids and Lipoproteins in Children and Adolescents

عنوان فارسی مقاله : تاثیرات تمرینات ورزشی بر روی لیپیدها و لیپوپروتئین های خون در کودکان و نوجوانان

تعداد صفحات : 10 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

شناسه ثبت محصول : ea24


لینک دانلود رایگان مقاله انگلیسی : http://ofmas.ir/tarjome/ea24.pdf

نحوه دانلود ترجمه این مقاله به فارسی : بلافاصله پس از پرداخت 8500 آنلاین تومان ، قادر به دانلود خواهید و یک نسخه از لینک دانلود نیز به ایمیل شما ارسال می شود .

بخشی از متن :

چکیده :

هدف مقاله زیر توصیف آن چه که در مورد تاثیرات تمرینات ورزشی در کودکان و نوجوانان در لیپیدها و لیپوپروتئین های خون زیر می دانیم، می باشد: مجموع کلسترول (TC)، کلسترول لیپوپروتئین با چگالی بالا (HDL-C) ، کلسترول لیپوپروتئین با چگالی پایین (LDL-C) و تری گلیسیرید (TG). تنها تحقیقاتی که حالت، توالی، طول دوره و شدت ورزش را توصیف می کنند، در این بررسی گنجانده شده اند. نتایج تحقیقات بررسی شده دو پهلو بوده اند. قطعا تاثیرات تمرینات ورزشی بر روی سطح لیپید و لیپوپروتئین خون کودکان و نوجوانان نورمولیپیدمیک دو پهلو بوده است. از چهارده تحقیق بررسی شده، شش تحقیق شاهد تغییر مثبت در نمایه لیپید و لیپوپروتئین خون بوده اند و چهار تحقیق شاهد هیچ گونه تغییری در نمایه لیپید و لیپوپروتئین خون نبوده اند و یک تحقیق شاهد تاثیر منفی بر روی HDL-C بود، اما شاهد ارتقای کلی در نمایه لیپید و لیپروپروتئین به خاطر کاهش در نسبت TC/HDL بود. به نظر می رسد که مشکلات روش شناسی موجود در بخش اعظم تحقیقات تمرینات ورزشی توانایی ارایه یک نظر جامع و مبتنی بر شواهد در مورد تاثیری که تمرینات ورزشی بر روی سطوح لیپید خون در کودکان نورمولیپیدمیک دارد را سلب می کند. بخش اعظم نقص های طرح تحقیق را می توان به یک یا دو مورد از موارد زیر ارتباط دارد: تعداد کم سوژه ها در هر تحقیق، تعداد کم دختران یا عدم وجود آن ها، گنجاندن دختران و پسران در گروه سوژه ها، گنجاندن دختران و پسران در مراحل بلوغ متفاوت در سوژه ها، تمرینات ورزشی که به طورکافی شدت ورزش را کنترل نمی کردند، دوره های تمرین ورزشی که بیش از هشت هفته به طول نمی انجامید و مطالعات تمرین ورزشی که ک حجم ورزشی کافی برای ایجاد تغییر نداشت. در حالت ایده ال تحقیقات آتی باید بر روی مطالعات بلندمدتی تمرکز کند که تأثیرات تمرین ورزشی از سال های دبستانی تا بزرگسالی را بررسی کند.

ABSTRACT :

The following review aims to describe what is known about the effects of exercise training in children and adolescents on the following blood lipids and lipoproteins: total cholesterol (TC), high density lipoprotein cholesterol (HDL-C), low density lipoprotein cholesterol (LDL-C), and triglycerides (TG). Only studies that described mode, frequency, duration and intensity of the exercise were included in the review. The results of the studies reviewed were equivocal. Clearly the effects of exercise training on the blood lipid and lipoprotein levels of normolipidemic children and adolescents are equivocal. Of the 14 studies reviewed, six observed a positive alteration in the blood lipid and lipoprotein profile, four of the studies observed no alteration in the blood lipid and lipoprotein profile and one study observed a negative effect on HDL-C but an overall improvement in the lipid and lipoprotein profile due to the decrease in the TC/HDL ratio. It appears that methodological problems present in the majority of the exercise training studies limits the ability to make a conclusive, evidence based statement regarding the effect exercise training has on blood lipid levels in normolipidemic children. Most of the research design flaws can be linked to one or more of the following: small numbers of subjects in each study, low or no representation of girls, inclusion of both boys and girls in the subject pool, inclusion of boys and girls at different maturational stages in the subject pool, exercise training regimes that do not adequately control for exercise intensity, exercise training regimes that do not last longer than 8 weeks and exercise training studies that do not have an adequate exercise volume to elicit a change. Ideally, future research should focus on longitudinal studies which examine the effects of exercise training from the primary school years through adulthood.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.