فایل ترجمه

مرجع دانلود مقالات و فایل های ترجمه شده

فایل ترجمه

مرجع دانلود مقالات و فایل های ترجمه شده

ترجمه مقاله تاثیر سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند در قدردانی مشتری در خرده فروشی

ترجمه مقاله تاثیر سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند در قدردانی مشتری در خرده فروشی
دسته بندی پژوهش
بازدید ها 0
فرمت فایل doc
حجم فایل 361 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 18
ترجمه مقاله تاثیر سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند در قدردانی مشتری در خرده فروشی

فروشنده فایل

کد کاربری 25253
کاربر

ترجمه مقاله تاثیر سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند در قدردانی مشتری در خرده فروشی

تاثیر سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند در قدردانی مشتری در خرده فروشی - 2015


( 18 صفحه متن ترجمه شده به همراه متن اصلی و انگلیسی مقاله )

چکیده:

قدردانی مشتری نشان دهنده هسته عاطفی روابط متقابل و نقش نیروی کلیدی در توسعه و نگهداری موفق مبادلات رابطه ای فروشنده – خریدار است. با توجه به مصاحبه شخصی با 239 عضو از برنامه های کارت وفاداری از بخش فروشگاههای زنجیره ای، این مطالعه نشان می دهد که گزینه های سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند به عنوان مثال پست الکترونیکی مستقیم،پاداش ملموس، ارتباطات بین فردی و در مان ترجیحی که تاثیرات مختلف بر قدردانی مشتریان و در نتیجه وفاداری در رفتار را نشان می دهد. به ویژه، نتایج این مطالعه نشان می دهد که در رمان ترجیحی موثرترین تاکتیک های بازاریابی رابطه مند به منظور افزایش قدردانی مشتری به دنبال آن ارتباطات میان فردی و پاداشهای ملموس است. مفاهیم مدیریت برای خرده فروشان برای افزایش قدردانی مشتریان مورد بحث است.

کلید واژه ها: قدردانی مشتری، بازاریابی رابطه مند با خرده فروشی ، برنامه وفاداری.

1-مقدمه:

بازاریابی رابطه مند به طور فزاینده ای در دانشگاههای بازاریابی مورد مطالعه قرار گرفته و علاقه شدید در اعمال بازاریابی را دریافت کرده است. بازاریابی رابطه مند، به عنوان هدایت تمام فعالیتهای بازاریابی به سمت ایجاد، توسعه و حفظ مبادلات رابطه ای موفق تعریف شده است (مورگان وهانت1994). در دهه گذشته، ادبیات موجود نظریه هایی در بازاریابی رابطه مند برقرار کرده است و فرض می کند که سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند اعتماد مشتری، تعهد، رضایت از رابطه را افزایش می دهد و به نوبه خود، این واسطه های رابطه ای نتایج عملکرد و فروشنده را تحت تاثیر قرار می دهد. (کرابسی، ایوانزو کاولسی 1990،DwyerوSCHURRو Oh 1087 مورگان وهانت 1994، پالمتیر، وانت، گریوال و ایوانت 2006).

The influence of relationship marketing investments on customer gratitude in retailing

Customer gratitude represents the emotional core of reciprocity and plays a key force in developing and maintaining
successful seller–buyer relational exchanges. Based upon personal interviews with 239 members of
loyalty card programs of a department chain store, this study shows that alternative relationship marketing
investments (i.e., direct mail, tangible rewards, interpersonal communication, and preferential treatment) have
a differential influence on customers' gratitude and consequently behavioral loyalty. More specifically, results
of this study indicate that preferential treatment is the most effective relationship marketing tactic to enhance
customer gratitude, followed by interpersonal communication and tangible rewards, respectively. Management
implications for retailers to increase customers' gratitude are discussed.
© 2014 Elsevier Inc. All rights reserved.
Customer gratitude represents the emotional core of reciprocity and plays a key force in developing and maintainingsuccessful seller–buyer relational exchanges. Based upon personal interviews with 239 members ofloyalty card programs of a department chain store, this study shows that alternative relationship marketinginvestments (i.e., direct mail, tangible rewards, interpersonal communication, and preferential treatment) havea differential influence on customers' gratitude and consequently behavioral loyalty. More specifically, resultsof this study indicate that preferential treatment is the most effective relationship marketing tactic to enhancecustomer gratitude, followed by interpersonal communication and tangible rewards, respectively. Managementimplications for retailers to increase customers' gratitude are discussed.© 2014 Elsevier Inc. All rights reserved.

ترجمه مقاله روشهایی برای یادگیری مدل های معنایی با استفاده از منابع سازمان یافته

ترجمه مقاله روشهایی برای یادگیری مدل های معنایی با استفاده از منابع سازمان یافته
دسته بندی پژوهش
بازدید ها 0
فرمت فایل doc
حجم فایل 684 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 21
ترجمه مقاله روشهایی برای یادگیری مدل های معنایی با استفاده از منابع سازمان یافته

فروشنده فایل

کد کاربری 25253
کاربر

ترجمه مقاله روشهایی برای یادگیری مدل های معنایی با استفاده از منابع سازمان یافته

روشهایی برای یادگیری مدل های معنایی با استفاده از منابع سازمان یافته - 2014

( 21 صفحه متن ترجمه شده به همراه متن اصلی و انگلیسی مقاله )


چکیده:

مدلهای معنایی انتزاعی از منابع داده ها به معنای توصیف داده ها و مفاهیم و روابط تعریف شده توسط دامنه ها می باشد . ساختمان داده ها مانند یک گام مهم در ادغام مدلها می باشد . در این مقاله , ما در حال حاضر یک رویکرد مقیاس پذیر به صورت خودکار در یادگیری مدلهای معنایی از یک منبع داده های سازمان یافته با استفاده ازدانش منابع طراحی می نماییم . ارزیابی ما نشان می دهد که رویکرد تولید مدلهای معنایی حداقل ویژگی های مدل را بیان می کند .

1- مقدمه :

مقدار قابل توجهی از اطلاعات در رابطه با این موضوع در پایگاه های اطلاع رسانی و رابط های برنامه ی کاربردی آمده است . یک رویکرد مشترک به ادغام این منابع و توصیف دامنه ی داده ها پرداخته است . در وب , مفاهیم و روابط تعریف دامنه ی مدل های معنایی می تواند به عنوان یک نمودار ترسیم شود و ارتباط بین آنها مشخص شود .

ساخت دستی مدل معنایی وقت گیر می باشد و نیازبه تلاش و توجه و تخصص فراوان دارد . به صورت خودکار ساخت این مدل شامل دو مرحله است .

مرحله ی اول , مشخص نمودن انواع مدل های معنایی است . به عنوان مثال , بر چسب زدن داده ها و مشخص کردن منابع و دامنه ی آنهاست . با این حال تنها نوشتن ویژگی ها کافی نیست . مرحله ی دوم مشخص کردن ویژگی های داده ها از نظر خواص آنها می باشد . مطالعات بسیاری در این رابطه وجود دارد . اما بیشتر , تمرکز بر روی مرحله ی اول و مشخص کردن روابط مدلها می باشد . در مطالعات قبلی ما با یک رویکرد یادگیری مدلهای معنایی آشنا شدیم . در حال حاضر این داده ها و مدلهای معنایی ازیک دامنه ی متفاوت الهام گرقته است . ما با استفاده ازیک تکنیک یادگیری , نمونه های جدید از منابع را شناسایی می کنیم . ما در اینجا به ساخت نمودار با مدلهای معنایی شناخته شده خواهیم پرداخت . این مدل معنایی قابل قبول خواهد بود و برای هر یک از مدلها محاسبه ی حداقل داده ها صورت خواهد گرفت . در نهایت ما حاصل مدلها را بررسی می کنیم . این کار برخی از محدودیت ها را به دنبال دارد . یک نمونه از محدودیت عدم اطمینان از الگوریتم یادگیری مجموعه ای از مدلهای معنایی را برای هر منبع مشخص می کند اما روش های دیگری نیز برای ترسیم مدلهای معنایی وجود دارد . این یک روش دشوار می باشد زیرا بسیاری از موارد بین داده های معنایی مشابه است و نمی توان الگوریتم یادگیری را تشخیص داد . و دوم اینکه , بسیاری از داده ها , ویژگی های مشترکی دارند . در این مورد پردازش داده ها برای ساخت مدل ها غیر ممکن به نظر می آید . در این مقاله , ما به بررسی محدودیت هایی که در آثار گذشته وجود داشته است , می پردازیم . ما به تعمیم روش های قبلی با در نظر گرفتن مجموعه ای از مدلهای معنایی خواهیم پرداخت . برای غلبه بر محدودیت های پیش آمده یک الگوریتم معرفی خواهیم کرد که به بررسی مدل های معنایی و گسترش دامنه ی آنها می پردازد .

A Scalable Approach to Learn Semantic Models of Structured Sources

Abstract—Semantic models of data sources describe the meaning
of the data in terms of the concepts and relationships defined
by a domain ontology. Building such models is an important step
toward integrating data from different sources, where we need
to provide the user with a unified view of underlying sources.
In this paper, we present a scalable approach to automatically
learn semantic models of a structured data source by exploiting
the knowledge of previously modeled sources. Our evaluation
shows that the approach generates expressive semantic models
with minimal user input, and it is scalable to large ontologies
and data sources with many attributes
Abstract—Semantic models of data sources describe the meaningof the data in terms of the concepts and relationships definedby a domain ontology. Building such models is an important steptoward integrating data from different sources, where we needto provide the user with a unified view of underlying sources.In this paper, we present a scalable approach to automaticallylearn semantic models of a structured data source by exploitingthe knowledge of previously modeled sources. Our evaluationshows that the approach generates expressive semantic modelswith minimal user input, and it is scalable to large ontologiesand data sources with many attributes

ترجمه مقاله اثر تعدیل چرخه زندگی سازمانی و ارتباط بین روشهای تعاملی و تشخیصی با استفاده از کنترل های عملکرد سازمانی

ترجمه مقاله اثر تعدیل چرخه زندگی سازمانی وارتباط بین روشهای تعاملی و تشخیصی با استفاده از کنترل های عملکرد سازمانی
دسته بندی پژوهش
بازدید ها 1
فرمت فایل doc
حجم فایل 410 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 18
ترجمه مقاله اثر تعدیل چرخه زندگی سازمانی وارتباط بین روشهای تعاملی و تشخیصی با استفاده از کنترل های عملکرد سازمانی

فروشنده فایل

کد کاربری 25253
کاربر

ترجمه مقاله اثر تعدیل چرخه زندگی سازمانی وارتباط بین روشهای تعاملی و تشخیصی با استفاده از کنترل های عملکرد سازمانی

اثر تعدیل چرخه زندگی سازمانی وارتباط بین روشهای تعاملی و تشخیصی با استفاده از کنترل های عملکرد سازمانی - 2015

( 18 صفحه متن ترجمه شده به همراه متن اصلی و انگلیسی مقاله )

چکیده :

مطالعه حاضر به بررسی اثر تعدیل از چرخه زندگی سازمانی OLC)) با استفاده از کنترل های سازمانی می پردازد .چرخه زندگی سازمانی OLC)) به تجزیه و تحلیل مراحل تولد، رشد، بلوغ می پردازد .داده ها با استفاده از یک نمونه تصادفی ازبین 343 مدیر در واحدهای کسب و کار و به وسیله پرسشنامه درسی انجام شده است . نتایج نشان میدهد که رویکرد تعاملی در ارتباط با عملکرد سازمانی می باشد .بلوغ دارای ارتباط مثبت با عملکرد سازمانی می باشد مطالعه با ارائه روش تعاملی مناسب برای کسب وکا ر به سیستم مدیریت و OLC کمک می کند .

کلمات کلیدی: سیستم های کنترل مدیریت، مراحل چرخه زندگی سازمانی ، کنترل با استفاده ازرویکردتعاملی، کنترل با استفاده از عملکرد

1- مقدمه :

در حالیکه یک بدنه قابل توجهی ازسیستم کنترل مدیریت MCA) ) درتحقیقات قبلی در مورد ویژگی ها و اهمیت کنترل نسبی آمده است، تاثیر کمتری بر روی بررسی شیوه ای که در کنترل استفاده می شود داشته است (ابرنتی وهمکاران در سال 2010 و فریرا در سال 2009 ) در ارزیابی تاثیر برعملکرد نظریه احتمالی نشان می دهد که برای رسیدن به تناسب بین سازمانها باید هماهنگی ایجاد شود. (اگویتا 1985 ،اسمیت 1997 ) . نظریات دانشمندان نشان می دهد که بین شکاف بین تحقیقات قبلی و تحقیقات مشابه وجود دارد ( اون دون 1985) . ون دون معتقد است برای درک بهتر، متغیر ها باید به طور همزمان مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرند. بنابراین گفته،اسمیت معتقداست که MCS به عنوان یک متغیر احتمالی در نظر گرفته شده وبررسی می شود. مراحل OLC مراحل مختلف توسعه و بخش جدایی ناپذیر روابط مشخص با در نظر گرفتن متغیر های مشروط است.(میلروفریزن سال 1984 ) توسعه مراحل سازمانی به مراحل مختلف تقسیم می شود. این 4 متغیر عبارتنداز : وضعیت سازمانی ، استراتژی، ساختار و سبک تصمیم گیری. این مراحل توسعه نشاندار است وشامل رشد، بلوغ و...... می باشد.

The moderating effect of organisational life cycle stages onthe association between the interactive and diagnostic approaches to using controls with organisation alperformance

tThis study examines the moderating effect of organisational life cycle (OLC) stages on theassociation between the approach to using controls (interactive versus diagnostic) withorganisational performance. Analysis is conducted in respect to Miller and Friesen’s (1984)organisational life cycle (OLC) stages (birth, growth, maturity, and revival). Data werecollected by a survey questionnaire from a random sample of 343 General Managers in Aus-tralian manufacturing business units. The results indicate that the interactive approach waspositively (negatively) associated with organisational performance in the growth (revival)stage. The use of the diagnostic approach was positively (negatively) associated with organi-sational performance in the revival (maturity) stage. The study contributes to the literaturelinking management control systems and OLC stages by providing knowledge regardingthe suitability of interactive and diagnostic approaches to using controls for business unitswithin specific OLC stages.


ترجمه مقاله سیستم اطلاعاتی نیروی کار بهداشتی کنیا : مدل تأثیر بر سیاست استراتژیک منابع انسانی و برنامه ریزی و مدیریت

ترجمه مقاله سیستم اطلاعاتی نیروی کار بهداشتی کنیا مدل تأثیر بر سیاست استراتژیک منابع انسانی و برنامه ریزی و مدیریت
دسته بندی پژوهش
بازدید ها 1
فرمت فایل doc
حجم فایل 521 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 14
ترجمه مقاله سیستم اطلاعاتی نیروی کار بهداشتی کنیا : مدل تأثیر بر سیاست استراتژیک منابع انسانی و برنامه ریزی و مدیریت

فروشنده فایل

کد کاربری 25253
کاربر

ترجمه مقاله سیستم اطلاعاتی نیروی کار بهداشتی کنیا : مدل تأثیر بر سیاست استراتژیک منابع انسانی و برنامه ریزی و مدیریت

سیستم اطلاعاتی نیروی کار بهداشتی کنیا : مدل تأثیر بر سیاست استراتژیک منابع انسانی و برنامه ریزی و مدیریت - 2013

Kenya’s Health Work force Information System : A model of impact on strategic human resources policy, planning and management

چکیده :

کشور ها در سراسر جهان با کمبود کارکنانی خوب و عدم تعادل در مهارتها مواجه هستند. سیستم های اطلاعاتی منابع انسانی (HRIS) به منظور نظارت و رسیدگی مسائل نیروی کار سیستم بهداشت استفاده می شود , اما درک جهانی از این سیستم های در حداقل بوده و اطلاعات پایه در مورد دامنه و توانایی آن محدود است. سیستم اطلاعات نیروی کار بهداشت کنیا (KHWIS) , قابل تشخیص به عنوان یک مثال امیدوار کننده از عملکرد HRIS می باشد. هدف این مقاله این است که داده های KHWIS را در سیاست منابع انسانی و برنامه ریزی و مدیریت بررسی کند. مواد و روش کار شامل منابعی برای مطالعه در رابطه با پزشکی کنیا (MOMS) و وزارت بهداشت (MOPHS) و گروه پرستاری در (MOMS) سن بازنشس, شورای پرستاری کنیا و انجمن پزشکان , دندان پزشکان کنیا و تکنسینهای آزمایشگاهی و داروسازهای کنیا می باشد. علاوه براین , داده های کمی استخراج شده پایگاههای داده KHWIS استخراج شده است. سیاست پزشکان در بحث درمان از MOMS وMPHS توسط وب سایتهایی بازیابی شده و بررسی برای ارزیابی اینکه آیا آنها هر گونه تغییر در سیاست را در توسط داده های KHWIS انجام می دهند بوجود می آید. یافته های این تحقیق نشان می دهد که نظارت دولت کنیا بر روی نیروی کار سلامت با استفاده از KWPS تحت تأثیر سیاست و مقررات و مدیریت ارائه شده است. تغییرات سیاست شامل گسترش سن بازنشستگی اجباری کشور کنیا در 55 تا 60 سال بوده است. داده های بازیابی شده از استاد KHWIS افزایش رضایت پرستاران حرفه ای و ماماها وپزشکان و دندان پزشکان را نشان می دهد که یک انطباق بهبود دهنده را نشان می دهد. بررسی پرونده ها نیز براساس KHWIS بوده است. با این ها , اسناد خاص اشاره به KHWIS به عنوان بهبودی در دسترس منابع انسانی برای اطلاعات سلامت با توجه به برنامه ریزی نیروی کار و مدیریت و توسعه است.

کلمات کلیدی :

انوفورماتیک پرستاری

انفورماتیک پزشکی

اطلاعات منابع انسانی

سیستم HRIS

منابع انسانی برای سلامت (HRH)

نظارت نیروی کار

بهداشت جهانی


ترجمه مقاله طراحی سیستم ترمز ضد قفل بر اساس کنترلر حالت اسلایدی بر پایه تطبیقی مرتبه دوم

ترجمه مقاله طراحی سیستم ترمز ضد قفل بر اساس کنترلر حالت اسلایدی بر پایه تطبیقی مرتبه دوم
دسته بندی پژوهش
بازدید ها 1
فرمت فایل doc
حجم فایل 640 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 14
ترجمه مقاله طراحی سیستم ترمز ضد قفل بر اساس کنترلر حالت اسلایدی بر پایه تطبیقی مرتبه دوم

فروشنده فایل

کد کاربری 25253
کاربر

ترجمه مقاله طراحی سیستم ترمز ضد قفل بر اساس کنترلر حالت اسلایدی بر پایه تطبیقی مرتبه دوم

طراحی سیستم ترمز ضد قفل بر اساس کنترلر حالت اسلایدی بر پایه تطبیقی مرتبه دوم

( 14 صفحه متن ترجمه شده به همراه متن اصلی و انگلیسی مقاله )


چکیده:

هدف از این مقاله پیشنهاد کنترلر حالت دوم اسلاید و برای یک سیستم ترمز است. هدف اصلی کنترلر وادار کردن ویژگی ضد قفل با استفاده از ردیابی نرخ لغزش چرخ و حصول اطمینان از مسافت های کوتاه تر در فرایند ترمز و بهبود ایمنی خودرو می باشد. سیستم حلقه بسته در حضور اختلالات خارجی قوی بوده و تغییرات پارامتر انجام می شود. برای نشان دادن عملکرد ارائه شده در طراحی مطالعه شبیه سازی شده که در آن نتایج خوبی در عملکرد سیستم ضد قفل ترمز دیده می شود.

1 – مقدمه:

شکل کنترل ABS شامل تحمیل حرکت وسیله نقلیه مورد مظر می باشد و به عنوان یک نتیجه ثبات خودرو را فراهم می کند. مشکلات اصلی ناشی از ترمز و طراحی کنترل سیستم تعلیق فعال بوده و عدم قطعیت ناشی از آشفتگی خارجی و تغییرات پارامتر آن است. بنابراین ABS در حال تبدیل شدن به یک حوزه پژوهشی جذاب در سیستم های کنترل غیر خطی می باشد. از سوی دیگر روش اسلایدی به طور گسترده ای برای مشکلات کنترل های سیستم های پویا استفاده شده و مشاهده با توجه به ویژگی های آن در زمان محدود، همگرایی و عدم قطعیت و عدم حساسیت به اختلالات محدود خارجی را دارد. سپس کنترل حالت اسلایدی به عنوان یک جایگزین بسیار جالب برای طراحی ABS می باشد. محققان در برخورد با طراحی کنترل کننده های اسلایدی برای استفاده در ABS هستند و مشکلات حداکثری را دارند. در این تحقیق هدف ما این است که بحث در مورد ABS بر اساس حالت اسلایدی با استفاده از یک مدل ساده بوده و در مورد اختلالات خارجی و تغییر پارامتر می باشند. روش های مشابهی بیش از این در تحقیقات گذشته ارائه شده است و برای القا حالت دینامیکی اسلایدی بوده و استفاده از تنوع اخیر در الگوریتم چرخشی شامل طراحی لیاپانوف در این الگوریتم پیشنهاد شده است که با سازگاری بر اساس روش لیاپانوف ارائه شده است. این قانون کنترل محدودیتی را برای همگرایی زمان در سیستم اسلایدی با کاهش اثر تصادم را فراهم می کند.

Anti-lock Brake System Design Based on an Adaptive Second Order Sliding Mode Controller

Abstract—The aim of this paper is to propose a second order
sliding mode controller for a brake system. The main objective of
the controller is to induce anti-lock feature by means of tracking
the slip rate of the wheel, ensuring a shorter distance in the
braking process and improving the vehicle safety. The closedloop
system is robust in presence of external disturbances and
parameter variations. To show the performance of the proposed
design, a simulation study is carried on, where results show good
performance of the antilock-brake system.

Abstract—The aim of this paper is to propose a second ordersliding mode controller for a brake system. The main objective ofthe controller is to induce anti-lock feature by means of trackingthe slip rate of the wheel, ensuring a shorter distance in thebraking process and improving the vehicle safety. The closedloopsystem is robust in presence of external disturbances andparameter variations. To show the performance of the proposeddesign, a simulation study is carried on, where results show goodperformance of the antilock-brake system.